Ticker

6/recent/ticker-posts

Bertemu Puteri Sarah, Lawak DSV Tunjššl Perli Kamera.. Dah Serupa Mak Pertahankan Anak.. Geram Sangat tu..

 


SETELAH hampir sembilan tahun melayari bahtera perkahwinan, pelakon Puteri Sarah Liyana akhirnya nekad memfailkan permohonan cerai terhadap suami iaitu pengarah Syamsul Yusof. Susulan itu, Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur menetapkan 7 Mac depan sebagai hari sebutan kes bagi permohonan cerai berkenaan.



Dalam pada itu, semalam usahawan terkenal iaitu Dato Seri Vida a.k.a DSV sempat terserempak dengan ibu 2 anak tersebut dalam sebuah Anggun mengenakan busana hitam, dia sendiri memuji Sarah adalah seorang insan yang comel dan lawa.



HELLO.. COMEY NI WEYH.. COMEY


Dalam video tersebut, berulang kali DSV memuji kecantikan Puteri Sarah Liyana. Namun apa yang menarik perhatian apabila DSV membuat lawak sambil menunjal skrin kamera seolah olah melepaskan geram kepada sikap lelaki yang tak setia dan kufur nikmat. Melihat gelagat spontan DSV, Puteri Sarah tidak mampu menahan ketawa. 




DSV geram sungguh tu.. Lepas geram untuk jantan tak setia


@penmerahdotcom DSV mewakili wanita2 malaysiašŸ˜… #fyp #penmerah ♬ original sound - PenMerahDotCom



Menjengah ke ruangan komen netizen, ramai yang menyokong DSV malah gembira apabila melihat DSV cuba menghiburkan Puteri Sarah dengan lawak spontan beliau. 






Post a Comment

0 Comments