Ticker

6/recent/ticker-posts

Ali Puteh Akan Bayar RM60,000 Secara Ansuran Kepada Hidayah

 



Pelawak, Ali Puteh, akan membincangkan bagaimana untuk membayar jumlah bayaran RM60,000 kepada isteri Allahyarham Abam Bocey, Siti Norhidayah Mohd Ali atau Hidayah, yang telah ditentukan oleh mahkamah sebelum ini secara ansuran.


Ali memberitahu bahawa proses pembayaran masih sedang dalam perbincangan antara peguamnya dan peguam Hidayah.


"Saya sudah memberitahu peguam bahawa saya bersetuju membuat bayaran ansuran kepada balu arwah dengan duit saya sendiri.


"Peguam saya juga sudah menghantar surat mengenai perkara itu kepada peguam balu arwah tetapi pihak mereka masih belum memberi maklum balas berkaitan bayaran ansuran itu," katanya kepada Harian Metro.



Ali mengatakan hal tersebut saat ditanya tentang hantaran video di Instagram Hidayah yang memintanya mempercepatkan pembayaran RM60,000 sebagaimana diperintahkan oleh pengadilan sebelumnya.


Pada 18 Februari tahun lalu, Majlis Sesyen memerintahkan Ali atau nama sebenarnya Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan dan tiga anggota keluarganya untuk membayar RM60,000 kepada Hidayah karena mengeluarkan kata-kata yang mengaibkan wanita itu di Instagram dua tahun yang lalu.


Post a Comment

0 Comments