Ticker

6/recent/ticker-posts

'Nak fitnah, fitnahlah' - Anju

 


Konflik dan persengketaan antara pelakon Zarina Anjoulie atau Anju, dengan bekas tunang Datuk Seri Kazurul Elzei masih berterusan sehingga kini dan belum menemui penghujungnya.

Zarina dan Khazrul saling membalas dengan mendedahkan kesilapan masing-masing di laman Tik Tok mereka, sekali gus mendapat lebih perhatian daripada netizen.

Terbaru, menerusi posting di laman TikTok miliknya, Khazrul mendakwa Zarina ketagih dadah sintetik dan kerap bergaduh dengan adik-beradiknya dan dihalau keluar dari rumahnya beberapa kali.

Pada masa yang sama, Khazrul mendakwa Zarina juga bertelagah dengan ibunya sendiri.

“Sebelum saya berjumpa dengannya, dia bertanya sama ada saya benar-benar mahu berkawan dengannya. "Tetapi saya serius nak berkawan dengannya dan memberitahu ibunya bahawa saya mahu mengubahnya.

Zarina juga tidak berdiam diri, tampil menjawab dan mempertahankan segala dakwaan bekas tunangnya menerusi sesi siaran langsung di laman Tik Tok miliknya.

Menurut Anju, jika benar dia seorang penagih dan samseng, Khazrul perlu menunjukkan bukti kukuh, bukan sekadar berkata kata di media sosial.

“Awak boleh cakap, saya boleh cakap banyak perkara. Bezanya bila Anju cakap mesti ada bukti dan resit. "Kalau nak fitnah, fitnahlah. Macam-macam cerita boleh buat," katanya.

Menurut Zarina, dia telah menerima segala keburukan kisah silamnya, dan netizen juga menyedari kisah silamnya.

“Saya hanya menjadi diri sendiri dan saya tidak berpura-pura berkelakuan baik di media sosial. Bagaimanapun, Zarina tertanya-tanya mengapa bekas tunangnya membenarkan dia menjaga anak perempuan mereka, Yulia Sharapova, jika benar dakwaan Khazrul bahawa dia seorang penagih dadah dan kaki pukul.

"Kalau Anju ni penagih, kaki pukul anak, teruk, anda rasa seorang datuk seri yang kerja korporat nak bagi ke jaga anak dia? "Korang sendiri nampak Anju bawa anak dia pergi sana sini. Cuba fikir logiklah?," katanya.






sumber: Harian metro

Post a Comment

0 Comments