Ticker

6/recent/ticker-posts

“Belum Pernah Ada Yang Cuba ‘Sondol’ Saya” – Alif Satar

 


Sejak kebelakangan ini kontroversi melibatkan cinta lokasi dan wanita ketiga dikalangan selebriti semakin menjadi - jadi. 


Memetik Utusan Online, pelakon dan pengacara Alif Satar berkata sepanjang bergelar anak seni tiada wanita cuba mendekatinya.


“17 tahun dalam industri, tiada pula rakan pelakon, wanita di luar sana pernah cuba ‘sondol’ saya. Mungkin dia tahu, takkan dapat apa-apa. Saya profesional lah,” katanya.




Menurut Alif dia pernah bekerjasama dengan ramai pelakon jelita namun masing-masing tahu menjaga batas serta bersikap profesional.


“Saya jenis lelaki yang pergi kerja, balik. Tak ada yang cuba mengorat. Dulu masa mula-mula dalam industri, adalah kot tetapi itu saya anggap peminat bergurau. Sampai sekarang, tidak pernah lagi ada cubaan sondol.


“Saya sendiri pun tahu, betapa susahnya untuk seseorang membina nama dalam industri. Saya anggap kerjaya seni ini sebagai satu perniagaan. Saya sendiri kerja keras untuk capai tahap ini.


“Satu kesilapan boleh merosakkan segalanya. Saya juga ada isteri dan anak-anak. Alhamdulillah, saya bersyukur dengan rezeki serta apa yang ada sekarang,” katanya

Post a Comment

0 Comments